Szanowni Państwo!
1 kwietnia 2017 r. ruszył program upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej. W ramach procesu prowadzonego przez Krajową Izbą Rozliczeniową (KIR) we współpracy z Ministerstwem Rozwoju do obsługi płatności bezgotówkowych w terminalach POS w urzędach została wybrana First Data Polska SA.
W ramach programu został opracowany model akceptacji płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem terminali w jednostkach administracji publicznej, który będzie bezpłatny zarówno dla urzędu, jak i dla klientów urzędu (płatników). Zgłoszenia do programu jednostka dokonuje samodzielnie, bezpośrednio do KIR pod adresem https://www.kir.pl/administracja/program-bezgotowkowy-dla-urzedow/
Program obejmuje:
• urzędy wojewódzkie,
• urzędy marszałkowskie,
• urzędy miast i gmin,
• starostwa powiatowe.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty.