Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy o konieczności wymiany środka identyfikacji elektronicznej w postaci karty mikroprocesorowej/tokena RSA, którym posługujecie się Państwo w bankowości elektronicznej. Zmiana środka dostępu musi nastąpić do dnia 06 września 2019 r., w przeciwnym razie utracą Państwo możliwość logowania się do bankowości elektronicznej/autoryzacji transakcji, aż do momentum skonfigurowania Tokena mobilnego SGB.
Powyższe działanie stanowi realizację wymogu stosowania przez dostawców usług płatniczych mechanizmów tzw. silnego uwierzytelniania użytkownika, które nakłada na dostawców usług płatniczych, w tym banki, unijna dyrektywa PSD2.
Z uwagi na powyższe z dniem 07 września 2019 r. Państwa karta mikroprocesorowa/token RSA przestanie działać! Aby zapewnić ciągłość w dostępie do usług bankowości elektronicznej SB24 prosimy o skorzystanie z możliwych rozwiązań, jakie Państwu oferujemy:
1. Kontakt z placówką Banku – adresy oraz dane kontaktowe placówek Banku znajdą Państwo tutaj http://www.kbs-bank.pl/kontakt/
2. Składając wniosek w bankowości elektronicznej – po zalogowaniu należy wybrać- Zapytania i zmiany- Złóż- Lista dostępnych- Zmień metodę logowania i autoryzacji na Token SGB.
Token SGB jest aplikacją mobilną wykorzystującą certyfikaty niekwalifikowane jednocześnie spełniając wszelkie obowiązki, jakie nakłada na banki dyrektywa PSD2. Zaprojektowany schemat działania aplikacji czyni je bezpiecznym i wygodnym środkiem dostępu w Usługach Bankowości Elektronicznej, wykorzystującym powiadomienia autoryzujące push z krótkim tytułem zleconej operacji. Aplikacja Tokena SGB przeznaczona jest dla urządzeń opartych na systemach Android oraz iOS, dostępna do pobrania w Sklepie Google Play oraz App Store. Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonalności nowej aplikacji znajdą Państwo w Przewodniku dla klienta.