OBSŁUGA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim pamięta o potrzebach obecnych oraz przyszłych klientów. Tworzy dla nich przyjazne miejsce i zapewnia profesjonalną obsługę.
Osoby ze szczególnymi potrzebami mają prawo otrzymać dokumenty dostosowane do ich potrzeb zgodnie z art. 111 ust.3 Prawa Bankowego – ogólne warunki umów oraz regulaminów – w ciągu 7 dni od zgłoszenia w formach takich jak: nagranie audio, nagranie wizualne treści w polskim języku migowym, wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania.
Warunkiem otrzymania powyższych dokumentów jest wypełnienie i złożenie w placówce Banku poniżej zamieszczonego wniosku:
Wniosek o zapewnienie dostępności – pdf
Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie tekst łatwy do czytania
Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie w Polskim języku migowym
PODSTAWY PRAWNE
OPIS IKON DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
osoba na wózku – dostęp dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
osoba na wózku z asystentem – dostęp dla osoby na wózku z asystentem
słuchawki – bankomat z obsługą głosową
pies asystujący – możliwość wejścia z psem asystującym
parking – parking dla klientów
parking z kopertą – parking z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością
czytnik zbliżeniowy – wypłaty zbliżeniowe
wpłatomat – urządzenie z funkcją wpłat
Zapraszamy do zapoznania się z Informacją o dostępności – dokumentem prezentującym dostępne udogodnienia i rozwiązania dla osób ze szczególnymi potrzebami w naszych placówkach: